خوب نیوز
آهنگ جدید پازل بند به نام «کم کم»
پنج شنبه 5 مرداد 1402 ساعت 8:25 | بازدید : 192 | نویسنده : tarANEH | ( نظرات )

 

متن آهنگ کم کم پازل بند

کم کم عاشق شد دلمون کم کم کم شد فاصلمون
چی شده که حالا تنها شدم با نم نم بارون و اشک خودم
قبلا قلبا خواستی منو حالا از دست دادی دست منو
یه دفعه عوض شد حال دلت جا نداره دیگه اشغاله دلت
نپرس چرا دوست دارم نمیدونم خودم با تو چی کار دارم
نپرس چرا دیوونتم دیگه دس از سرت نمیشه بردارم
آخه دوست دارم آخه دوست دارم
کی افتادم از چشم تو از دست دادم هرچی داشتم با یاد تو رفت از یادم
توی قلبت زندونیم اما آزادم
تیکه تیکه قلب منو میچسبونی بهتر از من حال منو تو میدونی
تنها عشقم تا آخر دنیا میمونی

کم کم کمتر دیدیم همو هی کمتر فهمیدیم همو

یه دفعه زیاد شد فاصلمون یه جورایی سر رفت حوصلمون
اصلا با من کار نداری به موندن من اصرار نداری
همه ی این حرفا بیخودیه راحت بگو اصل قضیه چیه
کی افتادم از چشم تو از دست دادم هرچی داشتم با یاد تو رفت از یادم
توی قلبت زندونیم اما آزادم
تیکه تیکه قلب منو میچسبونی بهتر از من حال منو تو میدونی
تنها عشقم تا آخر دنیا میمونی

آهنگ جدید پازل بند به نام «کم کم»



|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خبر و آدرس taranemag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 35
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1122
:: باردید دیروز : 1444
:: بازدید هفته : 3842
:: بازدید ماه : 10768
:: بازدید سال : 65351
:: بازدید کلی : 290884